Tuesday 19 March 2013

Masuk Rumah


Assalamualaikum..!!

Kalau orang masuk rumah ja mesti dengar ni kan? Haaa.. Ada sorang pak cik ni, dia gtau aku ada hadis yang mengatakan kita leh korek mata orang tu kalau masuk rumah tak bagi salam. Tapi aku tak jumpa lagi hadis tu. Aku nak cari tapi lupa. Apa lagi kalau bukan sebab godaan facebook, twitter semua tu. Haisshhh.
Memang niat bukan tenet sebab tu tapi bila bukak ja google, secara otomatiknya facebook yang jadi pilhan utama. Lepas tu, entah apa jadi. Lalalalalaaaa. Mana tak nya dah dibuat bookmark bar. Hohoho.

Ok, jangan nak lari tajuk! Aku memang suka cakap lari daripada tajuk. Nasib baik la masa SPM dulu aku tak melalut.

Lagipun kan ada hadis yang mengatakan kalau masuk rumah tak bagi salam, syaitan akan masuk n buat porak peranda dalam rumah tangga tu. Hmm. Aku tak nak gaduh dengan budak – budak rumah ni. Tak larat dah nak angkat barang pindah – pindah.



p/s : apa punya tajuk daaa.. tak komersial langsung! -_-


No comments:

Post a Comment