Tuesday 19 March 2013

Gadai



Kerana ayam seekor, kampung tergadai. Tak da kena mengena pun. Saja gedik nak letak.

Hmmm…

Hmmmmmm….

Hmmmmmmmmmm…

Korang kalau mak ayah korang bergadai barang semata – mata nak bagi duit untuk belanja korang, korang akan rasa apa? Alah! Bukan belanja beli baju bagai semua tu. Eeeee. Belanja untuk korang setadi la (study). 
Semangat?

Tipu la. Mesti korang rasa bersalah n menyusahkan diorang kan? Kalau aku kena cam tu, aku terus tak semangat. Kalau bergadai bagai sah – sah la tak da duit. Entah – entah diorang makan ke tak. Kalau Tanya? Eyyhhh, makan dah. Hmmm..

Nak keja part time tak bagi pulak! Mungkin risau aku tak leh fokus. Bila risau pun tak leh fokus jugak.. Lalalalaalalalaaaaa~~~

Apa pun, aku akan rasa bersalah kalau aku tak hargai pengorbanan orang tua aku. Mesti kejam kan kalau duit tu aku guna untuk joli – joli. Dah la kuat makan! Adoi…

Kena diet ke ni? Owh yesss!!!

Baju? Jangan risau, saya bukan kuat beli baju. Malas nak pusing – pusing sebab aku ada penyakit sakit kepala setiap kali aku p pusat beli dan belah! Mungkin penyakit keturunan untuk berjimat. Hihohihoo. Tak da la. Aku rasa sebab lampu – lampu kat sana tu.

Dah la! Macam dah mula lari tajuk ja.

No comments:

Post a Comment